BREAKING VIDEO: Het Verboden Jaaroverzicht: De kans is groot dat u na het zien van deze beelden welk vaccin dan ook,- niet neemt. Nooit meer kabinet Rutte

Vrijheidsbijeenkomsten We laten zien en schrijven wat anders wordt verborgen of weggelaten.

Eerst dit wat verzwegen wordt:

Live op TV gezien en 5.000.000 keer bekeken Verpleegster krijgt Pfizer vaccin raakt bewusteloos en komt te overlijden.

31 december | 20:00uur

Zondag 17 januari | 14 uur | Amsterdam
Nooit meer kabinet Rutte   Of het nu gaat om de toeslagenaffaire, de boeren, de zorgsector, het onderwijs, Groningers met aardbevingsschade of het coronabeleid: kabinet Rutte laat keer op keer zien dat zij zich tegen de bevolking heeft gekeerd.   Daarom gaan we op zondag 17 januari samen naar het Museumplein in Amsterdam om duidelijk te maken dat het genoeg is: kabinet Rutte moet aftreden.

Het Verboden Jaaroverzicht – Dit mocht je allemaal niet weten in 2020

2020 is naast het jaar van het virus, ook het jaar waarin een ongekende golf van censuur ervoor zorgde dat artsen, wetenschappers, professoren, juristen, opiniemakers en kritische burgers de mond werd gesnoerd. Interessante zienswijzen en belangrijke nieuwsfeiten zijn hierdoor nauwelijks doorgedrongen tot het grote publiek. In het Verboden Jaaroverzicht wordt teruggeblikt en hoor je wat je allemaal NIET mocht weten in 2020.

Vrij & Sociaal Nederland vertaalt liefde, vertrouwen, vrijheid en verbinding in praktisch uitvoerbaar beleid. Vrij en Sociaal Nederland (VSN), de nieuwe politieke beweging van o.a. Bas Filipinni, Anna Zeven en Mordechay Krispijn heeft besloten op te staan en ons land weer zelf te gaan besturen. Met echte en directe democratie. Vanuit liefde, vertrouwen, vrijheid en verbinding!   Hoe dat zich vertaalt in praktisch uitvoer beleid lees je in deze verfrissende themawijzer.   Ben je benieuwd waarom Vrij & Sociaal Nederland de snelstgroeiende politieke beweging van Nederland is?

Het bewijs dat het coronabeleid aan alle kanten rammelt, stapelt zich op. Steeds meer mensen zien in dat de maatregelen niet kloppen. De waarheidsleer is niet te stoppen. Blijf meehelpen! Spreek je uit, onderzoek, sta op en verbind.   Voor de liefde en de waarheid.

Ivermectine: de uitweg uit de crisis?   In deze video voor de Amerikaanse senaat pleit Prof. Dr. Pierre Kory voor de enorme hoeveelheid wetenschappelijke data met zeer positieve resultaten van Ivermectine voor de behandeling van Covid-19.   Kory wordt zichtbaar emotioneel vanwege de wanhoop over de tegenwerking: “I can’t keep doing this.”   5 miljoen mensen zagen deze video inmiddels op Youtube. Willem sprak vorige week met hem. Gaat dat zien, want het is zeer interessant en wellicht een uitweg uit deze crisis.

Door de onophoudelijke stroom aan nieuwsberichten, ligt het risico op de loer de essentie uit het oog te verliezen. Daarom hierbij een korte opsomming van de belangrijkste feiten en inzichten:

• Sterftepercentage (IFR) is 0,2%, dat van griep is ongeveer 0,16%
  • Zink met HCQ op basis van zelenko-procol werkt en helpt om IC-opnames te voorkomen
  • Een positieve test is geen besmetting
  • Mondkapjes beschermen niet en zijn wel schadelijk
  • De maatregelen: het middel is erger dan de kwaal

Daarbij weten we dat de natuurlijke afweer wordt verzwakt door: niet sporten, gebrek aan buitenlucht en zonlicht, angst, stress, afstand houden, het dragen van een mondkapje en geen sociaal contact.   Laten we op basis van deze feiten en inzichten samen terug gaan naar normaal.

Maak je je zorgen over een gelijke (indirecte) vaccinatieplicht opgelegd door je werkgever? Gebruik deze website.

Rising connection   De verbinding tussen mensen onderling en de natuur waarin de mens leeft is essentieel. Dit verband staat in deze tijden ernstig onder druk en is al voor een groot deel verloren gegaan.
Het zijn niet alleen woorden die verbinden maar juist ook daden en andere fysieke en mentale expressievormen die zich kunnen uiten in een spirituele manifestatie.

Lees verder op http://dezeweek.eu

We gebruiken het volgende: Vit D3 500 mg  1 x per dag.
Vit C 2 g / dag, zink 30 mg /1 x dag, NAC 600 mg x 2 / dag, Quercetine  1 x dag.

Lees verder op http://dezeweek.eu

Volg ons op facebook: https://www.facebook.com/forzanieuws

Volg ons op Twitter: https://twitter.com/dezeweekeu

Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nieuwswereld

Volg ons op Telegram: Dezeweek.eu staat voor rapportage buiten de mainstream.

We laten zien en schrijven wat anders wordt verborgen of weggelaten.